Gala anuala Digital Divas Awards vine ca o recunoastere a muncii si a eforturilor pe care comunitatea creatorilor de continut din Fashion, Beauty & Lifestyle le depune zi de zi. Este o celebrare a celor mai activi creatori de continut din mediul online local. In ultimii ani, Digital Divas Awards si-a extins acoperirea catre noi zone de continut si noi creatori. Gala Digital Divas Awards 2024 a avut loc pe 12 septembrie, la Palatul Bragadiru, dupa conferinta din prima parte a zilei.
Propunerile pentru Digital Divas Awards au putut fi facute in perioada 21 iunie – 14 iulie 2024, gratuit, prin completarea formularului online.
Atentie! O propunere nu aduce automat o nominalizare. Este doar o propunere. Nominalizarea este facuta de organizator pe baza propunerilor primite numai daca aceasta se incadreaza in categoria desemnata si respecta cerintele. Te rugam sa urmaresti cu atentie cerintele fiecarei categorii.
Organizatorul isi rezerva dreptul de a face o selectie sau de a muta propunerile in categorii compatibile.
Pentru ca o propunere sa fie valida, ea trebuie sa contina toate datele cerute in formularul online (date de identificare, linkuri, descrieri, daca e cazul).
In campurile care necesita adrese web, trebuie inserate linkurile exacte ale conturilor. De exemplu, campul de Instagram se completeaza in formatul www.instagram.com/numecont si nu @numecont.
Daca un creator de continut doreste sa propuna toate conturile sale in mai multe categorii, va trebui sa completeze formularul dedicat categoriilor respective. Conturile care nu au continut propriu (cele ce prezinta curated content) nu pot intra in competitie.
Propunerile inscrise incomplet nu vor fi luate in considerare.
Procesul de jurizare s-a desfasurat dupa incheierea procesului de selectie a propunerilor si anuntarea nominalizarilor, iar rezultatul final a fost obtinut, in cele mai multe categorii, din votul publicului (40%) si voturile juratilor, un grup format din specialisti in comunicare si digital (60%). Jurizarea a avut loc in perioada 5 – 25 august 2024, in baza criteriilor anuntate pentru fiecare categorie.
Pentru categoria „People’s Choice Award”, castigatorul a fost desemnat 100% de votul publicului.
Pentru categoria „Best Brand Endorser”, castigatorul a fost desemnat 100% de votul juriului.
Initiatorii proiectelor din categoriile Digital Divas Awards 2024 sunt incurajati sa isi anunte nominalizarea pe platformele lor personale. Desi micile campanii pe Facebook sau Instagram (paid ads) sunt permise pentru a atrage atentia comunitatii asupra votului online, nu agream si nu incurajam concursurile care au ca scop atragerea voturilor in schimbul unui premiu, giveaway etc. Aceasta practica nu este permisa.
Aceasta categorie este dedicata persoanelor active in mediul online, care promoveaza un stil de viata sanatos (sanatatea fizica, mentala si emotionala printr-o serie de practici si obiceiuri benefice) si totodata se bucura de o recunoastere in randul publicului. Pot fi propuse spre nominalizare doar creatoarele de continut din sfera health & wellness. Aceasta categorie nu este deschisa specialistilor recunoscuti in domeniu (medici, farmacisti, nutritionisti, instructori fitness).
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Categorie dedicata creatorilor de continut care promoveaza stilul personal, subiecte si experiente premium, pe langa materiale cu impact si cu un continut valoros. Aceasta categorie este deschisa persoanelor care au un brand personal puternic, o recunoastere in randul brandurilor si o expunere in media sustinuta in timp.
Aceasta categorie nu este deschisa specialistilor recunoscuti in diverse domenii (medici, farmacisti, nutritionisti, instructori de fitness).
Important: Creatorii de continut nominalizati la aceasta categorie nu pot fi nominalizati si la categoriile dedicate creatorilor din zona de Fashion & Beauty.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Categoria este deschisa acelor fashion stylists care au o prezenta solida in social media si ofera recomandari, sfaturi si idei comunitatilor lor prin continut foto, video sau text. Pot fi propuse spre nominalizare doar persoane recunoscute ca fashion stylists. Categoria nu este deschisa creatorilor de continut din zona fashion.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
In aceasta categorie se pot inscrie make-up artists cu o prezenta solida in social media, sustinute de o comunitate puternica si care ofera sfaturi, idei si solutii prin continut foto, video sau text. Pot fi propuse spre nominalizare doar persoane recunoscute ca make-up artists. Categoria nu este deschisa creatorilor de continut din zona beauty.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Aceasta categorie promoveaza creatorii de continut din domeniile Fashion, Beauty si Lifestyle care au inceput sa se remarce si sa castige rapid popularitate pe retelele sociale. Acesti creatori in ascensiune aduc perspective noi si captivante, inspirand si motivand audientele prin stilul lor autentic si creativ. Conturile care au fost nominalizate in editiile anterioare nu sunt eligibile pentru inscriere la aceasta categorie.
La aceasta categorie pot fi propusi creatori care sunt prezenti pe oricare dintre platformele Instagram, TikTok sau YouTube. In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
De asemenea, in departajarea propunerilor, poate fi luat in considerare si numarul de followers.
Aceasta categorie este deschisa canalelor de YouTube din domeniul fashion si/sau beauty, care au peste 100.000 de subscribers si au publicat cel putin 10 clipuri in perioada 1 iunie 2023 – 1 iulie 2024.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
De asemenea, in departajarea propunerilor, poate fi luat in considerare si numarul de followers.
Aceasta categorie este deschisa conturilor de TikTok cu continut relevant in domeniul fashion si/sau beauty care au peste 100.000 de followers. In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
De asemenea, in departajarea propunerilor, poate fi luat in considerare si numarul de followers.
Aceasta categorie este deschisa conturilor de Instagram cu continut relevant in domeniul fashion si/sau beauty, care au peste 100.000 de followers. De asemenea, contul trebuie sa fie asociat cu o alta prezenta in online (site, blog, canal de YouTube sau TikTok) in domeniul fashion si/sau beauty.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
De asemenea, in departajarea propunerilor, poate fi luat in considerare si numarul de followers.
Aceasta categorie este deschisa content creatorilor de lifestyle masculin, cu continut consistent din zona fashion, cu cel putin un an de activitate si o prezenta activa in social media (Blog, Instagram, YouTube sau TikTok).
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Conturile care nu au continut propriu nu pot fi propuse pentru o nominalizare in competitie.
Aceasta categorie recunoaste creatorii de continut din domeniile Fashion, Beauty si Lifestyle care se remarca prin creativitate si abilitatea de a spune o poveste captivanta prin postarile lor de pe Instagram. Nominalizatii trebuie sa aiba si o prezenta activa in mediul online, demonstrandu-si versatilitatea si impactul in mediul digital. Acesti creatori imbina estetica vizuala cu elemente de storytelling, transformand fiecare postare intr-o experienta memorabila pentru urmaritorii lor.
In desemnarea nominalizatilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
De asemenea, in departajarea propunerilor, poate fi luat in considerare si numarul de followers.
Acesta categorie isi propune sa aduca in prim-plan creatorul de continut din Fashion, Beauty si Lifestyle, care se bucura de o recunoastere ca profesionist desavarsit in relatia cu brandurile.
Persoanele propuse pentru nominalizare trebuie sa aiba un continut relevant in domeniu si sa se remarce prin multiple colaborari cu branduri locale si/sau internationale, in cel putin 10 campanii, in perioada 1 iunie 2023 – 1 august 2024.
Castigatorul acestei categorii va fi desemnat 100% prin votul unui juriu de specialitate.
In desemnarea castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Categoria este deschisa persoanelor care au statut de celebritate (media, muzica, dans, teatru, film, TV etc.), care creeaza continut relevant in Fashion, Beauty si Lifestyle, au o prezenta puternica pe cel putin doua platforme online si se remarca prin multiple colaborari cu branduri locale si/sau internationale. Categorie deschisa celebritatilor de gen feminin.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Aceasta categorie este dedicata creatorilor de continut care isi aduc contributia in crearea si promovarea unor articole deosebite si memorabile. Acestia sunt recunoscuti pentru abilitatea lor de a realiza materiale informative sau motivationale, cu un impact real in randul audientelor lor. Prin selectia atenta a subiectelor si prezentarea intr-un mod atractiv, curatorii nu doar informeaza, ci si inspira si isi provoaca audientele la reflectie, demonstrand o excelenta intelegere a artei de a spune povesti.
In desemnarea nominalizarilor si castigatorilor vor fi luate in considerare urmatoarele criterii:
Acest premiu va fi oferit unei creatoare de continut din categoriile beauty si fashion, care s-a remarcat prin prezenta sa activa in mediul online si are cel putin 100.000 followers pe Instagram/ TikTok/YouTube si are o comunitate puternica.
Cautam acea persoana care ofera continut propriu, relevant pentru comunitate, ce publica frecvent pe diverse platforme sociale si are in mod constant diverse colaborari cu branduri. Castigatorul va fi desemnat 100% prin votul publicului.
Acest premiu va fi oferit celei mai active femei din online-ul romanesc. Cautam acea persoana care s-a remarcat prin activitatea sa atat in mediul online, cat si in mediul offline. Digital Diva of the Year are un puternic brand personal, a demarat diverse campanii online/offline, a creat comunitati si este o voce influenta in industria de Fashion, Beauty & Lifestyle.